Skocz do zawartości

Własne ustawienia ENB ! Możecie zrobić configa sami!


TruePower
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Was dziś ostatni raz. :D

Widzę, poradnik o ENBSeries spodobał się Wam. Teraz zostawię Wam listę komend abyście mogli się pobawić (o ile chcecie się pobawić)  w ENB.

Plik ustawień to ENBSERIES.ini
TO wygląda tak:

 

Uwaga liczby w nawiasach oznaczają ilość możliwych opcji które mamy do wyboru. Nie można wybrać więcej niż jedną dostępną liczbę z pośród wszystkich.
Innymi słowy gdy do wyboru mamy (0,1) trzeba wybrać (0) bądź (1).

[PROXY]
EnableProxyLibrary=(0,1) - Ładuje dodatkową bibliotekę przez Mod na początku gry;
Rozwiązuje problem z plikiem d3d9.dll.
InitProxyFunctions=(0,1) - Łączy funkcje dodatkowej biblioteki.
ProxyLibrary=(filename) - Nazwa dodatkowej biblioteki.

[GLOBAL]
UseEffect=(0,1) - Włącza mod gdy uruchamiamy grę. (W niektórych przypadkach mod może spowodować błędne wyświetlenie HUD’a poprzez uruchomienie tego parametru).
AlternativeDepth=(0,1) - Zwiększa wydajność dla niektórych efektów. (Lecz opcja ta nie współpracuje ze wszystkimi kartami graficznymi).
AllowAntialias=(0,1) - Zezwala na użycie wygładzania krawędzi(antialiasing, multisampling, fsaa).
BugFixMode=(0..5) - każda wartość naprawia inny błąd związany ze sterownikami.
Dla sterowników 169.xx oraz 171.xx nie używamy parametrów do 1. (nVidia GeForce)
Wartości od 0 do 5 odpowiadają za formaty tekstur HDR:
0 (R32G32F)-wysoka jakość i średnia wydajność;
1 (R32F)-wysoka jakość i szybkość;
2 (A32R32G32B32F)-wysoka jakość, lecz znaczne zwolnienie;
3 (R16F)-niska jakość, lecz wysoka szybkość ;
4 (R16G16F)-niska jakość, lecz zwiększona szybkość;
5 (A16R16G16B16F)-słaba jakość i średnie przyspieszenie.
SkipShaderOptimization=(0,1) - Wyłącza optymizacje podczas kompilowania shaderów, może wyeliminować błędy.

[EFFECT]
EnableBloom=(0,1) - Włącza bloom effect (rozmywa jasne miejsca). Działa jedynie wtedy gdy mod został włączony automatycznie.
EnableOcclusion=(0,1) - Włącza SSAO oraz inne efekty.
EnableReflection=(0,1) - Włącza refleksje.
EnableWater=(0,1) - Włącza efekt wody.
EnableShadow=(0,1) - Włącza efekt cieni.
DepthBias=(0..1000) - Głębokość redendrowania, zmiana punktu widzenia kamery.

[iNPUT]
KeyUseEffect=(1..255) - Numer przycisku w systemie dziesiątkowym którym będziemy włączać lub wyłączać mod
KeyBloom=(1..255) - Numer przycisku w systemie dziesiątkowym którym będziemy włączać lub wyłączać rozmywanie.
KeyOcclusion=(1..255) - Numer przycisku w systemie dziesiątkowym którym będziemy włączać lub wyłączać SSAO.
KeyReflection=(1..255) - Numer przycisku w systemie dziesiątkowym którym będziemy włączać lub wyłączać refleksje.
KeyCombination=(1..255) - Numer przycisku w systemie dziesiątkowym którym będzie służyć za przycisk do kombinacji klawiszy (Podstawowo SHIFT)
KeyShadow=(1..255) - Numer przycisku w systemie dziesiątkowym którym będziemy włączać lub wyłączać cienie.
KeyWater=(1..255) - Numer przycisku w systemie dziesiątkowym którym będziemy włączać lub wyłączać wodę.

[REFLECTION]
ReflectionPower=(0..100) - Poziom refleksji.
UseCurrentFrameReflection=(0,1) - Kiedy 1 refleksje zostają użyte na obecnej klatce.
ReflectionQuality=(0..2) - jakość refleksji, 0 oznacza maksymalną jakość, lecz zarazem zwolnienie gry.
ReflectionSourceSpecular=(0..100) - Procent użycia spekularnego koloru materiału jako refleksje.
ReflectionSourceTFactor=(0..100) - Procent użycia "texture factor" w środowisku.
UseAdditiveReflection=(0,1) - Włącza dodatkowe refleksje.
ReflectionDepthBias=(0..1000) - Refleksje używane podczas zmiany punktu widzenia kamery.
UseLowResReflection=(0,1) - Używa małe I rozmyte tekstury jako refleksje.

[bLOOM]
BloomPowerDay=(0..100) - Siła rozmycia podczas dnia (w wiekszej ilości światła)
BloomFadeTime=(0..100000) - Czas trwania podany w milisekundach
BloomConstantDay=(0..100) - Siła rozmycia podczas dnia.
BloomQuality=(0..2) - Jakość rozmycia, 0 oznacza najwyższą.
BloomScreenLevelDay=(0..100) - Poziom jasności podany w procentach podczas dnia.
BloomCurveDay=(-10..10) - Korekcja gammy
BloomPowerNight=(0..100) - Siła rozmycia podczas nocy.
BloomConstantNight=(0..100) - Siła rozmycia podczas nocy.
BloomCurveNight=(-10..10) - Korekcja gammy podczas nocy.
BloomScreenLevelNight=(0..100) - Poziom jasności podczas nocy.
BloomAdaptationScreenLevel=(0..100) - Poziom jasności podany w procentach. (Mocniejsze niż BloomScreenLevelDay)
BloomAdaptationMultiplier=(0..100) - Procent jasności podczas dnia. Mocniejsze niż (BloomAdaptationScreenLevel). Wartość 100 wyłącza adaptacje.
BloomAllowOversaturation=(0,1) - Jeśli 0 łagodnie rozmywa jasne miejsca oraz sprawia że jasne miejsca są dalej widoczne.

[sSAO]
UseFilter=(0,1) - Włącza filtracje szumu.
OcclusionQuality=(0..2) - Jakość SSAO, 0 oznacza maksymalną jakość.
FilterQuality=(0..2) - Jakość filtracji szumu. 0 oznacza maksymalną jakość.
DarkeningLevel=(0..100) - Poziom przyciemnienia.
BrighteningLevel=(0..100) - Poziom ostrego światła.
IlluminationLevel=(0..100) - Poziom przenoszonego światła.
AdditiveIlluminationLevel=(0..100) - Rozświetlenie ciemnych miejsc światłem.

[colorCORRECTION]
DarkeningAmountDay=(-100..100) - Ilość ciemnych miejsc podczas dnia. Ujemnie wartości rozświetlają, dodatnie przyciemniają.
ScreenLevelDay=(0..100) - Poziom jasności w procentach podczas dnia.
ScreenLevelNight=(0..100) - Poziom jasności w procentach podczas nocy.
GammaCurveDay=(-10..10) - Korekcja rozmycia podczas dnia. Ujemnie wartości zwiękrzają jasność zaś dodatnie zmniejszają.
GammaCurveNight=(-10..10) - Korekcja rozmycia podczas dnia. Ujemnie wartości zwiękrzają jasność zaś dodatnie zmniejszają.
[PLUGIN]
WeatherMod=(0,1) - (Aktualnie wyłączony)

[WATER]
UseWaterDeep=(0,1) - Używa łagodnego przejścia pomiędzy poziomami głębokości.
WaterDeepness=(0..1000) --Poziom przenikalności dla danej głębokości.
WaterQuality=(0..2) - Jakość wody, 0 oznacza maksymalną.

[sHADOW]
ShadowFadeStart=(0..1000) - Dystans po którym cień staje się mniej intensywny.
ShadowFadeEnd=(0..1000) - Dystans po którym cień znika całkowicie.
ShadowAmountDay=(0..100) - Procent długości cienia podczas dnia.
ShadowAmountNight=(0..100) - Procent długości cienia podczas nocy.
ShadowScreenLevelDay=(0..100) - Poziom jasności cienia podczas dnia.
ShadowScreenLevelNight=(0..100) - Poziom jasności cienia podczas nocy.
ShadowQuality=(0..2) - Jakość cieni, 0 oznacza maksymalną.
UseShadowFilter=(0,1) - Włącza filtrowanie cieni
FilterQuality=(0..2) - Pakość filtrowania cieni, 0 oznacza maksymalną.

[ENGINE]
ForceAnisotropicFiltering=(0,1) - Wymusza użycie filtrowania anizotropowego na większosci tekstur.
MaxAnisotropy=(1..16) - Maksymalny poziom filtrowania anizotropowego.
ForceDisplayRefreshRate=(0,1) - Wymusza du użycia zdefiniowanego przez gracza czasu odświeżania.
DisplayRefreshRateHz=(60..240) - Czas odświeżania (UWAGA – jeżeli nie wiesz do czego to służy nie używaj tej opcji.)

[MOTIONBLUR]
MotionBlurQuality=(0..2) - Jakość samplingu, 0 oznacza maksymalną.
MotionBlurVelocity=(0..100) - Współczynnik długości ruchu wektora w przód I tył.
MotionBlurRotation=(0..100) - Współczynnik ruchu na strony oraz rotacji, polecane użycie takiej samej wartości jak przy MotionBlurRotation.

[DEPTHOFFIELD]
DOFQuality=(0..2) - Jakość samplingu, 0 oznacza maksymalną.
DOFNumberOfPasses=(0..10) - definiuje ilość do zredendrowania (Zalecanie użycie 2 jakoś podstawowego)
DOFFocusRange=(0..1000) - Definiuje na jaki dystans DOF będzie redendrowany (zalecane wartości od 100 do 500)
DOFBlurinessRange=(0..10) - Definiuje długość rozmycia (zalecane uzycie od 1 do 3)

 

 Pozdrawiam TruePower!

Uwaga! Dane te pochodzą z forum ENBSeries! Ja to tylko przetłumaczyłem

vegeta_chuva-500x200.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator Forum

Poradnik zrozumiały.

Zatwierdzam,zamykam.

tumblr_mxin5rNtPZ1sicas5o1_250.gifIGGorJo.png

Jeżeli zauważysz post niezgodny z regulaminem forum, użyj opcji "Raportuj", ułatwi mi to pracę

Jeżeli masz jakiś problem, napisz pw, postaram się pomóc.
Proszę, nie spamuj i używaj opcji "Edytuj". 

diabel.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...