Jump to content
Argentus.pl - Forum Serwera

Oficjalny start Argentus S2

19.04.2019  Godzina 18:00

Strona | Rejestracja | Prezentacja | Klient

 

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 01/25/21 in all areas

  1. 5 points
    Istny

    Serwer testowy

    Uruchomiłem serwer testowy, gdzie będziemy testować nowe aktualizacje Aby wejść trzeba wrzucić paczkę do klienta paczka Baza na serwerze testowym jest z dnia 25 stycznia, nie ma możliwości zakładania kont, gracie na tych co macie z s1
  2. 4 points
    isheyek

    Propozycja Zmian

    Siema, Chciałbym wam napisać listę zmian którą gracze oczekują od długiego czasu i przez to może wróciło by więcej ludzi i z 100 w godzinach szczytu by było 200-300. Co się by wiązało z jeszcze większa ilością graczy bo każdy wie że przeciętny gracz patrzy pierw na ilość osób a potem na serwer. Drugi powód jest taki że macie wiele osób którzy grają na waszym serwerze, grają spędzają na nim czas, itp, Lista zmian jest propozycjami moimi jak i wielu innych graczy. 1. Wywalenie czasu na dungach low lvl te z Atlantyd bo i tak każdy wchodzi i zabija jednego bossa zęby uniknąć czasu czekania wiec tak by mogli pofarmić zwoje a gospodarka na tym nie ucierpi bo sa one teraz nawet nic nie warte (10:1) a ułatwiło by rozgrywkę i skróciło czas dla nisko poziomowych graczy 2. Dodanie żeby wzmocnienie dawało od razu max bonusów a nie jeden co strasznie dłuży rozgrywkę jak i wystawienia BS bo trzeba klikać tym wzmocnieniem przez 20min 3. Zwiększenie ilość stacków do większej ilości np 500 (albo większej to zależy od was) 4.Dodanie podpisu pod ulepami z czego dropi bo większość osób zawsze pisze gdzie to dropi itp 5.Zrobienie normalnego craftingu metalów żeby dało się po prostu klikać na rude i od razu ci ją dodaje bo często sam myślę czego mi brakuje przez 5min 6. Dodanie więcej stron zapisu pozycji bo brakuje. 7. Naprawienie szybkiego magazynu żeby po 1 kliknięciu nie bugował się i nie musiałbyś reloga robić żeby użyć jeszcze raz 8.Naprawa mixowanie 6/7 w bsie Bedę aktualizował listę miłego wieczoru/dnia
  3. 4 points
    chyleek

    Immortal

    IMMORTAL #kanał disc/ts3, #pomoc w rozwijaniu postaci, #wojny gildii, (jednak to zależy od wrogów - ostatnio nie radzili sobie zbyt dobrze i nie chcą się bić #świetne towarzystwo, stałą ekipę w Shinshoo, #270lv +, #dystans do siebie, #dostęp do disc/ts3 mile widziany #forum, #gra: CHYLEEK / VESACITO / CiasnyAndrey
  4. 4 points
    Istny

    [Aktualizacja] Wersja 1.7.2

    - Naprawiono otwieranie magazynu z panelu bocznego ekwipunku - Usunięto redukcję zwykłych obrażeń, jeżeli gracz znajduje się w obcym królestwie - Zmniejszono bonus Runy solidarności z 5% do 1% - Zablokowano możliwość używania Zwoju powrotu statusu na arenie walk - Naprawiono błąd, który powodował zawieszanie się klienta, gdy wpisano "6" na czacie
  5. 3 points
    YoungDrejk

    Koks rzeczy do next aktualki

    W next aktualce mogloby zawitac -autostakowanie -sklepy offline -dodawanie itemow do kosza ctrl i lewy -naprawienie depo -unban zwinnydrejk -unban nissmo -jakis auto odpal pod skrot -new odcinki halo odbjur -unban litanii i pan yogi tez moze byc w sumie -naprawienie bsa 6-7 ok pozdro
  6. 3 points
    Istny

    Serwer discord

    Został uruchomiony oficjalny serwer discord https://discord.gg/nuFpStSSFe
  7. 3 points
    Istny

    [Event] Drop amuletów mirine

    Od dnia 23.01.2021 do 31.01.2021 23:59:59 będzie aktywny drop amuletów mirine. Amulety można wymienić na Nieznaną starą skrzynie u Ocatvio (70 amuletów) Amulety dropią na następujących mapach (różnica lvl w stosunku do mobów w granicach rozsądku - Ziemia Entów - Atlantyda V9 - Przylądek smoczego ognia - Nefrytowa zatoka - Góra grzmotu - Zbocze gautama - Dolina spustoszenia - Mroźna ziemia - Ziemia westeros Przedmioty wypadające ze skrzyni:
  8. 2 points
    Dulus

    Koks rzeczy do next aktualki

    moze dodatkowe eq na ulepki poniewaz jest ich masa
  9. 2 points
    xLektoR

    Propozycja Zmian

    To koval by musiał poszukac technika
  10. 1 point
    Irakanis

    Propozycja Zmian

    Tyle lat ludzie ulepszali to niby dlaczego mieliby to teraz zmieniać xD
  11. 1 point
    xNeliXx

    Immortal

    Koks gildia dobrze klepiom wroguw polecam Ruwnierz pozdarwiam fanuw
  12. 1 point
    Siusiakson

    siema dam woja za ninje

    ale nie zazdrosc serio 2 wojownikuw
  13. 1 point
    Siusiakson

    siema dam woja za ninje

    mysle ze an tego, nie byloby was stac, tam trzeba doplacic za sam niknejm ;/////// wienc na trejd żucam inego woja..............
  14. 1 point
    xNeliXx

    Koks rzeczy do next aktualki

    +1
  15. 1 point
    Siusiakson

    Koks rzeczy do next aktualki

    i wieksze sklepy, bo nie da sie tam all itemow pomiescic ok
  16. 1 point
    isheyek

    Pozdrawiam Pana z Hackami :)

    next time nagraj, windows domyslnie ma nagwyanie ekranu albo sterowniki nvidi
  17. 1 point
    vMoonChocOv

    Propozycja Zmian

    +1 dobry pomysł pozdrowki
  18. 1 point
    bombel

    Propozycja Zmian

    +1
  19. 1 point
    Metin Lasu Władca En-Tai Generały
  20. 0 points
    Siusiakson

    siema dam woja za ninje

    siema dam se woja 280 po all za ninje 280 po all pewu forum lub Siusiakson
×
×
  • Create New...