Skocz do zawartości

Regulamin Forum


Gość Dash
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

 

NmLhlqe.png

 

redline.gif

 

I. Słowo wstępu

 

 

 

 

 

Poniższy regulamin jest oparty na zasadach netykiety i dobrego wychowania - powinieneś instynktownie wyczuwać, co jest dozwolone, a co nie. Ponad tymi suchymi regułami stoi zdrowy rozsądek, dlatego też nieznajomość regulaminu bądź słowa „nie widziałem punktu, który tego zabrania” nie stanowią żadnego wytłumaczenia.

 

 

 

 

 

redline.gif

 

II. Postanowienia Ogólne

 

 

Zabronione jest posiadanie więcej niż jednego konta przez użytkownika. Jeżeli z jednego IP korzysta więcej osób, musi to być zgłoszone.

Zabronione jest obrażanie innych użytkowników, używanie słów powszechnie uznawanych za wulgarne, udostępnianie wizerunku użytkownika, bez jego zgody, wywoływanie kłótni i prowokacje, tworzenie wulgarnych nicków i odwoływanie się do podziałów rasowych, religijnych etc., 

Zabronione jest zamieszczanie na forum treści niezgodnych z polskim prawem oraz podawanie do nich odnośników.

Zabronione jest propagowanie treści niedozwolonych dla osób poniżej 15 roku życia, ze szczególnym uwzględnieniem treści brutalnych i/lub pornograficznych w każdej postaci oraz podawanie linków prowadzących do takich treści.

Moderator ma prawo zmienić login użytkownika, usunąć jego avatar, zdjęcie osobiste i/lub podpis, usunąć/edytować post/temat jeśli są one niezgodne z regulaminem.

Zabronione jest urządzanie na shoutboxie forum gier, odgrywania scenek czy organizowania wszelkiego rodzaju przedsięwzięć, które mogą przeszkadzać w rozmowie innym użytkownikom.

Zabronione jest wstawianie grafik na shoutbox forum w postaci innej niż odnośniki prowadzące do tych grafik, dopuszczalnym wyjątkiem są emotikony. Grafiki, do których prowadzą linki nie mogą łamać punktów II.2 i II.3 regulaminu forum.

Zabronione jest składanie ofert kupna/sprzedaży na shoutbox forumowym oraz w statusie na profilu i podawanie odnośników do tematów z propozycjami transakcji - do tego służy dział Handel oraz chat w grze.

Zabronione jest wysyłanie wiadomości z namolną prośbą o wypowiedzenie się w jakimkolwiek temacie. Dotyczy to również działów, w których tematy wymagają akceptacji moderatora.

Zabronione jest reklamowanie swoich stron, konkurencyjnych serwerów, for, Ts, a także innych gier na forum i profilu.

Zabronione jest rozsyłanie wiadomości zawierających linki referencyjne (np. do gier, stron), których kliknięcie powoduje odniesienie dowolnych korzyści (nie dotyczy sygnatur, jeśli link jest opatrzony odpowiednim komentarzem).

Zabronione jest dodawanie do Galerii zdjęć naruszających prawa autorskie, prawa i uczucia osób trzecich, zawierających treści uważane za obsceniczne lub wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej etc., reklamujących inne serwery Metin2 i inne gry.  Administratorzy zastrzegają sobie prawo usunięcia zdjęć w przypadku ich niezgodności z regulaminem, polskim prawem lub w innych, wyjątkowych sytuacjach.

W każdej sytuacji nie uwzględnionej w regulaminie decydujący głos należy do Administratora.

redline.gif

 

III. Zakładanie tematu, pisanie postów

 

 

Nowy temat można założyć dopiero po upewnieniu się, że nikt wcześniej nie stworzył podobnego.

Zabronione jest umieszczanie tematu w niewłaściwym dziale bądź tworzenie tego samego wątku w kilku podforach jednocześnie.

Zabronione jest zakładanie tematów z pytaniami, na które odpowiedzi można znaleźć w Wiki lub w pokoju „pomoc” na hodowlanym shoutboxie. Forum służy do wyjaśniania bardziej skomplikowanych zagadnień.

Zabronione jest pisanie postów niewiele wnoszących do tematu, składających się z jednego lub kilku słów, samych emotikon etc.

Zabronione jest pisanie postów niezwiązanych z tematem (tworzenie off-topiców).

Zabronione jest pisane postów w całości wielkimi literami, kolorem, zmienioną czcionką itp. Tego typu opcje można stosować jedynie w celu wyróżnienia części swojej wypowiedzi. Czcionka koloru czerwonego przeznaczona jest dla Administracji.

Zabronione jest dublowanie postów (pisanie nowego posta bezpośrednio pod swoją ostatnią wypowiedzią). Jeśli chcesz coś dodać - użyj opcji „edytuj”.

Tematy na forum to nie miejsce dla prywatnych dyskusji. Do kontaktu z konkretnym użytkownikiem służą prywatne wiadomości. Tematy w dziale "Przywitaj się", "Pożegnaj  się" służą do przywitania się lub pożegnania z Użytkownikami i będą zamykane po kilku dniach (oprócz tematów Administracji, ponieważ jest to dodatkowy kontakt z nimi).

Staraj się przestrzegać zasad ortografii oraz interpunkcji.

Tagi służą do indeksowania tematów. Punkty II.2 i II.3 regulaminu forum oraz zakaz tworzenia off-topiców dotyczą także tagowania tematów.

redline.gif

 

IV. Podpis

 

 

W podpisie można użyć max. 2 kolorów (dotyczy tekstu oczywiście). Jeśli jednak nie będą to jaskrawe kolory, rzucające się w oczy - Moderator może (nie musi) zwiększyć pozwolenie do 4 kolorów.

Żadna grafika umieszczona w podpisie nie może przekraczać 250px w wysokości.

Żadna grafika umieszczona w podpisie nie może przekraczać 500px w szerokości.

W podpisie można umieścić max. 2 grafiki o łącznej wartości nieprzekraczającej dopuszczalnych wymiarów grafik (500x250px).

Cały podpis nie powinien przekraczać ok. 250px wysokości (Podana wartość jest orientacyjna, ponieważ trudno to zmierzyć - Moderatorzy/Administratorzy nie będą karać za drobne odchylenia od tej wysokości, ale podpisy wyższe niż na 270px mogą zostać usunięte bez ostrzeżenia.     

                                     redline.gif                                 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...